چرا؟
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
یک شنبه 5 آذر 1398برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : مهدی
چرا خدایا همیشه تنهام؟ چرا نمیبینمش آنکه باید ببینمش؟ چرا همیشه بودنش را حس میکنم؟ چرا دوسش دارم؟ چرا هر روز به امید دیدن او بیدار میشم؟ چرا فکر میکنم هر چیز دارم باید برای او باشد؟ چرا مدام در ذهنمه؟ چرا.... خدایا اگر خواست تو بوده که هیچ واگر نه.................................... چرا خدایا همیشه تنهام؟ با تمام وجود میگم دوسش دارم خیلی سخته بخدا.........

نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت16:44---28 آذر 1391
اشکم در اومد چه با احساس!

پرنسس
ساعت1:30---11 آذر 1391
همیشـــه نمــی شود زد به بــی خیـــالــی و گفــــت :

تنهــــا آمده ام ؛ تنهـــا مـــی روم ...

یک وقـــت هــایــی !

شایـــد حتـــی برای ساعتـــی یا دقیــقه ای ؛

کم مــی آوری ...

دل وامانـــده ات یــک نفـــر را مـــی خواهــد


مهسا
ساعت13:22---7 آذر 1391
راستی وبت خیلی زیباست!

نسترن
ساعت20:54---5 آذر 1391
چرا باید حرفی بزنی که جاش توی وب نباشه؟
چرا لینک منو از توی وب خوشگلت حذف کردی؟

خودم خودمو دوباره لینک کردم/...


پرنسس
ساعت20:31---5 آذر 1391
سلام داداش جون ...
خوبی؟
دلت حسابی پره هاااا!!!
نمیدونم چی بگم ولی حتما حکمتیه.


ژیلا
ساعت15:48---5 آذر 1391
سلام مهدی جان خوبی ؟
شرمنده دیربه وبت سرزدم یه مشکلی داشتم
نمیشدبیام نت
وبت خیلی قشنگه عزیزم
منم لینکت میکنم
بازم بهم سربزن


نسترن
ساعت11:34---5 آذر 1391
من دلم می خواهد
ساعتی غرق درونم باشم!!

عاری از عاطفه ها
تهی از موج و سراب
دورتر از رفقا…
خالی از هرچه فراق!!

من نه عاشق هستم ؛
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من

من دلم تنگ خودم گشته و بس…!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 23130
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1