خلوت....
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
سه شنبه 30 آبان 1398برچسب:, :: 1:32 ::  نويسنده : مهدی

 

 

 

 

 

                    

  

خدایا دیگر از بی کسی های مدام و پی در پی خسته شدم.

خدایا من از خلوت و بی کسی میترسم ولی نمیدانم چرا هرکجا میروم به خلوتی*بی کسی*سکوت و تنهایی بر میخورم.

پس خدا جون چرا من از خلوتی گریزانم ولی دوباره در خلوت قدم میزنم...

خدا جون نکنه من زاده تنهایی هستم و خودم بی خبرم

پس... 

 

خسته ام بخدا...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mina19
ساعت18:29---19 آذر 1391
دلتنگ شده ام...
نمیدانم برای تو یا برای دیروزهایی که با تو سر کردم..؟؟


••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت14:18---11 آذر 1391
برا اونی که دوسش داشتم ساختم

اجی محدثه
ساعت19:52---7 آذر 1391
سلام داداش ممنون که اومدی بهم سرزدی بعدا درست و حسابی میام پیشت بمحض اینکه نتم روبراه بشه داداشی...

مریم
ساعت17:48---7 آذر 1391
سلام عزیز نظر لطفته توهم وب خوبی داری خوشم اومدموفق باشی

نسترن
ساعت11:34---5 آذر 1391
دستم به آرزوهایم نمی رسد
آرزوهایم بسیار دورند...
ولی درخت سبز صبرم می گوید:
امیدی هست...خدایی هست...
این بار برای رسیدن به آرزوهایم یک صندلی زیر پایم می گذارم
شاید این بار دستم به آرزوهایم برسد...


سارا
ساعت1:16---5 آذر 1391
_____★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★_ __
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★ ★___
___★★★★★★★★★★★★★★★★★


پرنسس
ساعت14:26---3 آذر 1391
چی شد که سیگاری شدی ؟
یه شب بارون میومد… خیلی تنها بودم...!!!
چی شد که ترک کردی؟......
یه شب بارون میومد… دیگه تنها نبودم...!!!
چی شد الکلی شدی و سیگار رو دوباره شروع کردی؟
یه شب بارون میومد… دوباره تنها شدم...!!!
چی شد آوردنت اینجا، بستریت کردن؟
یه شب بارون میومد...خیلی تنها بودم...تو خیابون دیدمش…
اون تنـــــــها نبـــــــود.......!!!!!!!!!!


zahra
ساعت13:30---3 آذر 1391
سلام خوبی مرسی که سر زدی بهم لینکت کردم.

jigily
ساعت11:19---3 آذر 1391
عزیزم منم لینکت کردم مرسی که بهم سر زدی بازم اون طرفا بیا

پرنسس
ساعت13:25---2 آذر 1391
به سرنوشت بگویید:اسباب بازی هایش بی جان نیستند
آدمند،میشکنند.....قدری آرامتر


پرنسس
ساعت11:29---30 آبان 1391
این واژه ی خسته ام خیلی درد پشتشه...کاملا میفهمم دادا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 23117
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1