تنهایی....
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
یک شنبه 28 آبان 1398برچسب:, :: 1:12 ::  نويسنده : مهدی

                                       تنهایی....

خدایا از تو میخواهم که مرا از تنهایی درون و بیرون نجاتم دهی

خدایا میدانم راه رفتن روی برگ های پاییزی چه لذتی دارد ولی

خدایا تو از درونم خبر داری.

خدایا هر قدم که روی این برگها میگذارم*فکر میکنم مرا تحقیر میکنن ولی اشتباه میکنم*این برگهای ریخته از درخت مرا از درون دردناک خود خبر میدهند.

خدایا با تمام وجود میگویم تنهام وکجاست آن کسی که باید باشد ولی.......

                  



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت14:48---15 آذر 1391
منم به تو سرزدم خوبه ولی جای پیشرفت داری

نسترن
ساعت9:53---29 آبان 1391
خیلی زیباست...

مریم
ساعت0:06---29 آبان 1391
سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی!!
من تو رو لینک کردم
تو هم منو با اسم حس تنهایی لینک کن!!


نسترن
ساعت23:33---28 آبان 1391
وبلاگ زیبایی دارین لینکتون کردم ...
باز هم بهم سر بزنین...


دریا
ساعت23:26---28 آبان 1391
ببخشید
خب ادرس بذار نظرا زیاد بود نفهمیدم
مهدی زیاده با ادرس نذار بذار عزیز
تازه الانم نمی دونم درست جواب دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 65
بازدید کل : 23074
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1