خدایا.خدایا....
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
پنج شنبه 21 دی 1398برچسب:, :: 14:48 ::  نويسنده : مهدی

گفتم خدایا از همه دلگیرم.

گفت حتی از من؟

گفتم خدایا دلم را ربودند.

گفت پیش از من؟

گفتم خدایا چقدر دوری؟

گفت تو یا من؟

گفتم خدایا تنها ترینم؟

گفت پس من؟

گفتم خدایا کمک خواسته ام؟

گفت از غیر من؟

گفتم خدایا دوستت دارم.

گفت بیش از من؟

                       بیایید دوستان بیشتر

                       خدارو بشناسیم



نظرات شما عزیزان:

ژیلا
ساعت15:36---21 دی 1391
حالا حرف‌هایمان بماند برای بعد….
دلخوری‌هایمان….
دلتنگی‌هایمان…
و تمام اشک‌های من…..
با او چگونه میگذرد که با من نگدشت..؟؟؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 23011
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1