خدایا.....
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
پنج شنبه 25 آبان 1398برچسب:, :: 1:57 ::  نويسنده : مهدی

 

خدایا....

خدایا کس به فکر این دلم نیست

دلم تنهاو یک کس در برم نیست

خدایا حاجتی دارم که امروز

از این بی سرپناهی طاقتم نیست

خدایا....

شب یلدا شدو یارم نیامد

خدایا عاشقم*یارم نیامد

خدایا بس نشستم پای این در

ولی آن بی وفا هرگز نیامد

خدایا...

خدایا عاشقم راهی ندارم

خدایا طاقت دوری ندارم

خدایا دل سپردم بهر معشوق

خدایا چاره دیگر ندارم

خدایا....

خدایا کودکی هایم گذر کرد

خدایا روزگارانم گذر کرد

خدایا من ندانستم در اینجا

که همچون ثانیه عمرم گذر کرد



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت10:00---29 آبان 1391
خیلی قشنگ بود...
عالی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 307
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 23316
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1