اعتماد....
 
نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
یک شنبه 12 آذر 1398برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : مهدی

 

خدایا کمک کن....

خدا جان دیگر در این دنیا به کسی تکیه نمیکنم.

خدایا اگر از اول اینجور اعتماد نمیکردم بهتر نبود؟

خدایا دلم از همه گرفته والآن که فکر میکنم*میبینم باید

کسی رو به اندازه ای دوست داشته باشم که یکروزی اونا از دست میدم نه این که مثل خودت همیشه دوست داشته باشم.

خدایا الآن میفهمم اگه کسی رو به اندازه تو دوست داشته باشم همیشه تنهام پس خدایا تو رو من دوست دارم ....

خدایا اگر این بار کسی گفت برای دوست داشتنم حاضر است بمیره در جوابش بگویم برای اینکه منا دوست بداری برام زندگی کن...

خدایا دیگر به کسی جزء خودت اعتماد نمیکنم و برای اینکه دوستت بدارم همانطور که فرموده ای زندگی میکنم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

کـ ــ ــتـــایون
ساعت15:04---19 آذر 1391

پس چشمانت چه زمان درخواهند یافت که: “نگاه، زاده ی علاقه است!
زیبا بود


maryam
ساعت13:14---16 آذر 1391
سلام مهدی جان عزیزم شرمنده دیر جوابتو میدم مرسی بابت کامنتات این قالبو از کافه پارادیازاوردم خوشحال میشم بازم بهم سربزنی

پرنسس
ساعت19:45---15 آذر 1391
من "ندار"بودم عروسک قصه ام پرید...!



"دارا"که باشی "سارا" با پای خودش به سراغت می آید....


••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت18:22---15 آذر 1391

به ســلامتــی اون پسری

که

به دختره دست نــزد گفت:
...
...

شــاید مــاله هم نبــاشیم...


ژیلا
ساعت10:00---15 آذر 1391
سلام داداشی چیزی نشده نگران نباش فقط دلمون گرفته همین.

ژیلا
ساعت14:47---14 آذر 1391
کاشکی یکی بود
که
فقط با یکی بود


ژیلا
ساعت14:44---14 آذر 1391
انچه بر لوح زمان میماند
راه و رسم سفر است………..
رهگذر می‌گذرد.


پرنسس
ساعت13:05---13 آذر 1391

من بودم



تو



و یک عالمه حرف...



و ترازویی که سهم تو را از شعرهایم نشان می داد!!!



کاش بودی و



می فهمیدی



وقت دلتنگی



یک آه



چقدر وزن دارد...


مرجان
ساعت10:34---13 آذر 1391
سلام وب زیبایی داری لینک شدی با افتخار

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 124
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 23133
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1