نفس
یا علی گفتیم وعشق آغاز شد
 
 
جمعه 24 آذر 1398برچسب:, :: 15:48 ::  نويسنده : مهدی


 

خدا جان دوست دارم و بخاطر نعمتهای فراوانت سپاس گزارم

خدا جان کی میشه عشق های این زمانه مثل بارانت پاک و بی ریا باشه.



نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت20:24---2 دی 1391
یه روز با کســــی که خیلی دوسش داشـــتــم درد و دل میکردم

گفــت : از هــمه خســـته شــدم

گفتــم:حــتی من؟؟!!

بر گشــت نگاهــــی کرد و گفـــت:

به جا نمی آورم؟شما..

برا تبادل لینک موافق بودی بگووو


کـ ــ ــتـــایون
ساعت15:28---29 آذر 1391

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند....یلدا پــ ـ ـ ـ ـیش پــ ـ ـ ـ ـیش مبارک...


سارا
ساعت22:39---28 آذر 1391
شب یلدای من آغاز شد
نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه
بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست
بی من یلدایت مبارک


شبنم
ساعت16:48---28 آذر 1391
سلام وب خوشملی داری
به وب منم سر بزن
مییییییییییییییییییییییییسیی یییییییییییی
منتظر نظراتت هستم دوست خوبم


پرنسس
ساعت12:43---28 آذر 1391
باران همیشه می بارد...

اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند...

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن...


مهربونی
ساعت16:53---26 آذر 1391
در زندگی

مهم نیست قشنگ باشی...

قشنگ اینه که مهم باشی...!!


الی..
ساعت12:13---26 آذر 1391
شادیتون 100 شب
یلدا دلتون قد یه دریا
توی این شبای سرما
یادتون همیشه با ما

پیشاپیش یلدا مبارک . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 788
بازدید کل : 23797
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 1